LOPPIS-nytt

Äntligen har jag tagit tag i säsongsstorstädningen av min lilla loppis! Fyra timmars dammsugning, dammtorkning och iordningsställning av gammalt och nytt i loppisen resulterade i den finaste loppisen i Tjuståsa! Haha! Ja det finns faktiskt en till loppis (ny i år) här i denna lilla by! Dock tror jag inte de har lika mycket öppet som jag har men deras läge är bättre än mitt! Jag kommer att ha öppet när vi är hemma! Som i fjol sitter en skylt uppsatt "loppis" vid vägkanten vid vårt hus!! :) 
Första dagen idag som jag hade öppet för säsongen och det kom 0 besökare! Det Måste ha berott på det dåliga vädret eller nåt! 
Hmm undrar just vilket som är det ultimata loppisvädret?!?!? Mulet? Regnigt? Strålande sol eller ÅSKA?!?!? Eller så har vädret ingen betydelse alls! 
Nåja detta är min hobbyverksamhet! Jag gör det enbart för nöjes skull, och oxå lite för det socialas skull! Kul med lite häng i trädgården såhär på landsbygden! 

Nytt för i år är min försäljning av pelargoner och ett utökad utbud av örter! Jag kommer även att sälja en del närproducerat som jag efter hand skördar, typ rabarber, morötter, sallad, gurka, etc. Ibland blir det kanske lite hemmagjort från köket i mitt nya "skafferi" i loppisen! ALLT ekologiskt, såklart!!!
Nytt för i år är oxå en hylla som pryder de handgjorda, ekologiska och vegetabiliska hudvårdsprodukter som jag säljer genom WAM EKO! 
Och gammalt får bli själva loppisprylarna som består av allt från kläder till inredning, en pelarslip, julsaker, krukor, lampor, pärmar, böcker, glas och köksprylar! Allt såklart billigt!! 

Varmt välkomna!!! 




Kommentarer
Postat av: ma

Inget fel på kreativiteten där inte;
LYCKA TILL EMELIE!!

2014-05-19 @ 07:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0