Välja ekologiskt

Som för vissa av er bekant har jag börjat sälja hudvårdsprodukter och ljus från ett företag i Västervik! Har nu sålt i cirka två veckor och är förvånad över hur stort intresset för produkterna hittills är! 

Produkterna är handgjorda, vegetabiliska, till största delen ekologiska och fria från alla sorters kemiska ämnen som är skadliga för både kroppen och miljön!  När man läser innehållsförteckningarna ska man kunna förstå vad som står där, med andra ord inga konstiga tillsatser! Dessutom är de prisvärda!

Tänkte jag skulle marknadsföra dem lite då och då här i bloggen, och berätta lite mer om de olika sorterna! Kontakta mig vid intresse! 

Säljer bl a dessa tre olika läppcerat i smakerna berries, exotic fruits och pärondröm (sistnämnda är min
 personliga favorit)! :)

De innehåller kokosolja, sheasmör, glycerin, bivax, eterisk olja och ekologisk råvara.

Läppceraten är återfettande, vårdande, mjukgörande och skyddande! De ger ett svagt glans på dina läppar. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0