Extra fet hudsalva

Idag har Axel och jag haft kul utomhus i snön! Blev en vurpa oxå så han fick ett å annat skrapsår i ansiktet :/ 





Det är kallt ute nu och därför viktigt att man smörjer in ansiktet för att skydda huden mot kyla och uttorkning!!!

Säljer wameko's extra feta hudsalva
Speciellt framtagen för spruckna händer och fötter! Går även att använda på andra utsatta områden såsom armbågar, ansikte och ben. Denna ekologiska och vegetabiliska produkt är såklart barnvänlig, så jag smörjer gärna Axels kinder innan vi går ut! Den har en frisk och härlig citrusdoft från eteriska oljor. Krämen är väldigt dryg så användes sparsamt. 

Ingredienser: sheasmör, kokosolja, glycerin, bivax, ullfett, talk, eterisk olja, ekologisk råvara. 

Detta är en av mina storsäljare, haha, om man kan säga så efter att ha sålt den några veckor ;) 
Börjar redan tunnas ut i mitt lager så imorrn kommer en ny laddning av produkter, ända fram till dörren oxå! :) 

Ikväll har jag varit på vattengympa och badat arombastu! Underbart! Men något som slår allt underbart är mitt lilla busfrö!!!






Det är så skönt med traktormassage på ryggen! Det borde ni testa! Och om traktorn går trögt så smörj med den extra feta hudsalvan!!!! Mohahahahaaaaa 

 

Kommentarer
Postat av: ma

kan man boka tid?


2014-01-24 @ 19:33:09
Postat av: Emelaj

Självklart! ;)

2014-01-24 @ 20:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0