2013 -2014

2013 har varit återhämtningens år, i ordets rätta bemärkelse!!! 
Efter 4-5 månader med ett kolikbarn 2012 och väldigt lite sömn så blev 2013 kolikfritt, men dock fortfarande lite sömn! Vi har varit såååå trötta så vi ofta känt att nu NU stupar vi, men har ändå med mycket pusslande, förståelse för varandra och stöttning av nära och kära lyckats sakta successivt öka välmåendet! 
Ricke har ägnat tid till sitt största intresse - jakten, och jag har gjort mycket yoga, vilket gett tydliga goda resultat! Efter sommaren tog jag även tag i träningen och det var ett bra beslut! Finns mycket kvar att återuppta vad gäller träningen, men det får ta den tid det behöver, ingen stress! 
Så 2014 kommer bjuda på förhoppnings vis liiiite mer sömn, jag kommer så smått börja jobba igen, Axel börjar på förskola, och andra nya spännande aktiviteter väntar under 2014! ;)

Januari månad kommer gå i förberedelsernas tecken! Jag och Axel blir hemma denna månad oxå och får lite tid att lägga upp en plan för de nya rutinerna 2014! Att sätta upp mål är en bra start! 
Mål för januari:
1: inskrivningssamtal på nya förskolan! 
2: möte med kollegor på jobbet, stämma av lite innan det är dags.
3: inta lite striktare läggningsrutiner för Axel! 
4: återuppta matrutiner och veckohandling
5: påbörja mitt o syrrans nyårslöfte ;)

Och DÄR får det räcka! 2013 var återhämtningens år, och även om 2014 till viss del kommer att innehålla fortsatt återhämtning såväl fysiskt som psykiskt så döper jag härmed 2014 till uppvaknandets år, för nu i och med alla förändringar som blir med jobb, förskola etc så blir det också officiellt att "bebisbubblan" på hela 1 1/2 år nu får spricka och vi alla tre får vakna upp utanför den! :) SÅ därmed utmaningen 2014 blir att försöka ta alla förändringar med lugn och ro och fortsätta leva med mottot att leva i nuet! 

God fortsättning 2014 på Er! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0