Uppvaktas och uppvakta

Igår firades Alla Hjärtans Dag! Det är bra att en sån dag finns, även om alla andra dagar är minst lika viktiga att sprida kärlek på! Men en sån speciell dag är det liksom svårt att låta bli o sprida det där lilla extra! Det är så fint, djupaste tanken på ett hjärta som slår, som sprider värme och energi till hela kroppen! Hjärtat är det centrala inom oss, det som gör allt jobbet! Det är ju helt klart att hjärtat är värt en helt egen dag!!! Jag både uppvaktades och uppvaktade igår:
10 röda rosor, hjärtats färg, från min hjärtevän och livskamrat! Jag älskar rosor och jag älskar Ricke! -<---@

Myskväll med spår av kärlek ;) 


De har hjärtan av guld!!!

Denna dagen har fortsatt med uppvaktande! Min kära vän Fredrik kom förbi för att fira min födelsedag i efterhand! TACK Fredrik o Martina för gåvorna! Ni har verkligen fattat att jag älskar ekologiskt och kokosbollar!!! ;)




Avslutade dagen med att fira fina Hanna som snart fyller 30! GOD mat och efterrätt och mycket trevligt umgänge! 

Mina kalaskillar

Hanna uppvaktade oxå mig med en present i efterskott! 


Även Hanna vet vad jag gillar - ÄNGLAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0