Länge sen sist.....

Ja nu är det väl dags att uppdatera bloggen lite! Har hänt en hel del på sistone med jobbstart, inskolning för Axel på förskola och lite annat stort och smått och gott! ;) 

Just för tillfället funderar jag på om jag kommer hinna med bloggen en tid framöver, men jag ska nog ändå göra ett försök ;) 

Känns bra att ha börjat jobba lite igen, och Axel verkar till största delen trivas på förskolan! Idag slutade jag redan 11.30 och det kändes ungefär som när man ska träffa sin stora kärlek i början, det pirrar i magen och man är GLAD och lite nervös! Underbar känsla att mötas och se en kille med ett stort leende på läpparna komma springandes mot en!!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0