10 saker ni inte visste om mig!!

1: jag avskyr när disktrasan ligger i diskhon bland disk och annat!!

2: jag har varit lucia i Misterhults kyrka på 1900-talet!!! ;)

3: jag har ett ärr i ena ögonbrynet som INTE ursprunger från nån piercing, nä det var också en gång på 1900-talet som min kompis metkrok fastnade där när den egentligen skulle ha hamnat, ja ni vet var....... Sååå det var nära ögat ;)

4: jag har ALDRIG rökt en endaste liten cigarett, inte ens ett litet bloss!!! *STOLT*

5: jag har tränat spinning i cirka 10 år, var såååå nära att bli spinninginstruktör oxå en gång!

6: en gång åt jag 16 clementiner på samma dag vilket resulterade i en allergichock med utslag! 

7: under en period hade jag bruna linser i ögonen :)

8: jag avskyr att ha huvudet/öronen under vatten! Tycker inte om att få vatten i öronen...

9: jag har varit med i tv, när jag satt i publiken och sjöng på allsång på Skansen :) 

10: jag har krockat med min bil, dagen innan julafton år 2010! Inga större skador blev det på bilar/människor! 

Bruna linser :) 


Bruna linser igen ;) 


Kommentarer
Postat av: SofLom

Fina bilder det där!! Å enligt listan hade jag nääästan koll på allt! :)

2014-03-01 @ 19:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0