Veckans tips

Ekologiska produkter är ju så himla bra, och kul att marknaden erbjuder mer och mer sånt! för mig är det en självklarhet att det jag stoppar i mig till största delen ska vara ekologiskt, men även det jag tar utanpå kroppen vill jag ska vara så pass skonsamt så att i princip ska kunna äta det! 
Jag har börjat köpa våra hud- och badprodukter på www.rapsodine.com
allt är ekologiskt och naturligt där! Har testat produkterna nu i några månader och de är toppen! 
Smidigt oxå att beställa hem i storpack, som räcker längre! Fri frakt vid beställning över 500:-
finns mycket för både vuxna, barn och hushåll såväl oparfymerat som parfymerat! :) 
 
så detta kan jag varmt rekommendera Er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0