TACK Samrehab!!!

Idag har jag varit ifrån min älskade son i massor med timmar! Jag saknade honom massor MEN det kompenserades av att jag blev firad!! Har träffat mina kollegor som anordnat firande åt mig och en kollega som fyllt jämnt i år! 
OJ OJ OJ vad SKOJ!!! :)) 
först samling i vår vackra stadspark vid lunchtid, för lite käk och mingel på filtar i solen! Därefter stadsvandring med guide (som jag glömt namnet på) men hon var mycket bra och nu kan jag ALLT om gamla Oskarshamn!! 
Efter detta blev det fika i hamnen följt av firande med mat och spex inomhus! 
Det var så roligt att träffa alla! Och som ni förstår har dagen och kvällen varit magisk! 
Så mycket fint de ordnat för mig och min kollega! 
Tårarna var nära när de läste upp följande om lilla mig:
Emelie har fyllt 30 år!
Vi undrar varifrån du allt får.
På jobbet ambitiös och kompetent
Många gånger du tänt
hopp och glädje hos patient
 
du hinner även med att då och då
att få kollegor att bättre må
är uppmärksam på
ser och hör
födelsedagar och annat som firas bör
 
Emelie behövde inte söka till "bonde söker fru"
En man med hus på landet hittade du
Att du skulle flytta dit är väl klart
och plötsligt tog renoveringen väldig fart
att det blev fint det har vi sett
när vi cyklade dit och fick smarrig efterrätt
 
men för djuren kändes det inte lika rätt
vilket visade sig på olika sätt
Emelie blev väckt av katten
som inte mådde så bra mitt i natten
 
Även Emelie började må illa
Snart förstod vi att hon väntade den lilla
Axel som snart blir ett år
Tänk vad tiden går
 
Hemma med den lille, katter och hund
man skulle tro att det inte fanns en ledig stund
Men Emelie hon hinner fixa
Nässlor plocka och soppa mixa
på bloggen hon skriver
hon bakar, saftar och syltar med iver
 
Stort Grattis, Emelie 30 år!!!
 
Alltså, L Y C K A är att få sådan här fantastisk uppskattning! Detta ska jag leva på i minst hundra år! Hihi
Och inte nog med detta, så fick jag ett presentkort på salong fin! Det bästa för mig! 
Jag är så himla glad! 
TACK Samrehab!!! 
 
NU ska jag lukta på mina älsklingar och sen sova gott och drömma om allt härligt jag upplevt idag!!
 
Stadsvandring
 
Tjoho, vi har fyllt jämnt i år! 
 
Fick ett häfte med bilder och texten om mig!!! :) :) :) :) :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattiskram i efterskott igen :) . Så roligt att dagen blev lyckad . Visst är det en suverän arbetsplats :) .



2013-05-16 @ 22:18:03
Postat av: Karolina

Vilka gulliga arbetskamrater du har och vilken fin dikt och häfte det gjort till dig.

2013-05-17 @ 08:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0