Mysdag hemma

Axel har haft feber nu i ett par dagar :( och vi har haft bökiga nätter! Pjuh.... 
idag kommer min barndomsvän Karolina hit med sitt lilla charmtroll till dotter! Blir lite förmiddagshäng! 
Ute är det grått och det inbjuder ju till mysdag inne med tända ljus och gos! 
Hittade två trötta vargar i sängen, som såg ut att vilja ligga kvar där och slappa! :) 
Känner att jag har drabbats av bloggstopp, som jag kallar det! Ni vet, när man skriver om typ, ingenting.... typ "idag har jag gjort det o det o sen ska jag göra det"...... Baah
men vissa dagar är väl såna oxå! 

Kommentarer
Postat av: SofLom

Coolt att de hänger ihop de där två.

2013-05-23 @ 21:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0