Mors dag

Börjar dagen med sovmorgon, Till kl 6.20! vaknar av en katt som spyr.... Kort därefter kommer mina prinsar för att fira min första mors dag!! 
Äntligen får jag öppna paketet som jag gått o trånat efter i ett par dagar! Lyckades iaf få ur Rikard igår när vi lagt oss att det är något man kan ha på sig, hihi han försa sig!! :))
 
Jaaaaaa ett par arbetsbyxor!!! :) perfekt för mig som ligger o krålar bland nässlor och rabbatter! och fick ju oxå frukost på sängen! Underbar start på mors dag! 
 
Jadu min minsta prins! Tänk vilken gåva att jag får vara mor till en så fin kille som du! Det är ju helt klart värt att firas! TACK mina älsklings prinsar för att ni kom in i mitt liv!!! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0