Godmorgon Ziri

I nästan 13 år har vi levt ihop, du o jag Ziri! 
Du är en stor del av mitt liv! Du gillar att vara i centrum, men är ingen knäkatt! Du tycker om att prata och när man pratar med dig! Du har sovit På huvudkudden bredvid mig sen den första dagen jag fick dig! Du har din integritet och håller hårt på den! Du är berest och har bott i Oskarshamn, Linköping, Uppsala, Västerås och Oskarshamn igen! Ibland har du hälsat på hos dina favoriter Mattias o Fedde i Sthlm! 
Du älskar majs, skinka och kebab från pizza, räkor och all fisk! 
DU ÄR den vackraste katt jag vet, med din fina täckning och utstrålning! 
Tack för att du finns och för att jag varje morgon får vakna till att se dig såhär go, och det är BARA matte som gäller!! Hihi 
 

Kommentarer
Postat av: Agneta

Gullig kisse, angående ekonomi igår har jag ett spartips till. Ät glass hemma istället ! Tre Magnum i en kiosk kostar 60 kr. Igår köpte jag tre magnum mandel ( men mataffärens eget märke) för 10 kr. Kanske inte berör er än med en så liten son, men han växer ju. Ha en trevlig helg ( i glassvädret ). XX

2013-05-03 @ 12:19:05
Postat av: SofLom

Rrräkor!!! Ziri är även den coolaste jag vet, fastän jag är allergisk.

2013-05-04 @ 19:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0