Glädje o sorg går hand i hand

En gammal nött klyscha men ändock så sann! Livet är verkligen en blandning av glädje och sorg! 
 
Idag fyller pappa år! Ringde o sjöng för honom i morse, självklart Sigge Furst med "det är din dag idag"! Flaggan har varit i topp hela dagen! Och sol har han oxå fått på sin födelsedag, men ingen tårta, hihi! 
 
Fick ett telefonsamtal tidigare idag, med ett tråkigt besked! Någon jag kände en gång i tiden finns nu inte kvar längre! Många tankar går till de anhöriga nu!
Vila i frid fina du! Nu lever du kvar i mina minnen, och när jag plockar fram en del handskrivna recept från dig så tänker jag alltid på dig! 
 
Glädje är att få fira sina nära och kära! Sorg är att känna djupt medlidande med de som saknar....

Kommentarer
Postat av: Jennie

Man ska vara rädd om varandra, den gemenskap ni har i er familj är beundransvärd och fin.

2013-05-13 @ 21:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0