Ett kärt återseende

I veckan var jag och Axel en sväng på stan! när vi stod i kassan och skulle betala så betjänades vi av en barndomsvän/klasskamrat till mig! Hon föreslog att vi skulle ses, och jag fick hennes nummer! 
 
Som vi lekte när vi var små! Massor! Spelade nintendo, lekte i skogen, lekte med My little ponny, mm mm! Men när våra vägar splittrades efter högstadiet så har vi inte sett till varandra! 15 år sen (!) oj så länge sen...
 
men igår, då slog vi slag i saken och träffades! Jag kan bara säga att det var härligt med detta kära återseende, och att många fina minnen dök upp! Hihi
 
jag har kvar en till barndomsvän som jag träffar ibland, som jag tog upp kontakten med för några år sedan! Tänk att det kan gå så många år o så rätt var det är börjar man ses igen! :) 
 
har ni läsare era barndomsvänner kvar? Eller lever dom kvar mest som fina minnen?

Kommentarer
Postat av: Jennie hultgren

Hej, jag bor granne med en;) mycket trevligt!

2013-05-05 @ 08:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0