En dag i Underbara Fårbo!

idag har jag gjort en STOR insats på vinden i mina föräldrars hus! Jag har rensat lite av det som finns där! Pjuh! Helt galet mycket grejer! Ett tag tänkte jag att det här kan jag ta kort på o läggA ut i bloggen, meN jag besparar Er den upplevelsen!! Men nu har jag rensat i 4 högar som följer:
hög 1: loppisgrejer
hög 2: kasta
hög 3: använda hemma
hög 4: blir kvar på vinden (till ma & pa's besvikelse) hihi
 
Axel haR haft trevligare upplevelser i Fårbo! Han har ätit jord :) , plockat och ätit upp mormor och morfars blommor, premiärgungat och busat med sina nära och kära! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: SofLom

Å Maja hittade igelkottar under varje hus!... Vovov

2013-05-01 @ 21:59:18
Postat av: Emelaj

Hahahaha!

2013-05-02 @ 06:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0