Ekonominyheterna idag

idag pratades det om nyblivna föräldrars dåliga ekonomi på tv4 nyheterna! Jo jag tackar! :) 
enligt undersökningar kostar det igenomsnitt 1600:- mer i månaden att skaffa en knodd, samtidigt som månadslönen ersätts med betydligt mindre ersättning i form av föräldrapenning! Tips de gav var att man kan tänka på att köpa begagnad vagn och vara försiktig med klädinköp! Check! 
Trota detta har pengarna en förmåga att skrala lite i kassan! Men det är väL bara att gilla läget! Tid är värt mer än pengar! :/ 
 
denna fina begagnade men knappt använda tröja köpte jag till Axel på loppis för endast 20:- 
 

Kommentarer
Postat av: Agneta

God morgon, du får nästan börja kalla mig din ' stalker'. Men det är så kul och följa dig! Jag är också ett fan av begagnat, man får så mycket mer för pengarna. Ha en bra dag! ( Hej Sofie, har du tänkt på att vi nästan är dem enda som kommenterar ha,ha)

2013-05-02 @ 10:26:31
Postat av: Emelaj

Hahaha Agneta du e min stalker! Inte alla som har en sån ju! Tur att nån håller kommentarstatistiken levande! Hihi
Kram

2013-05-02 @ 12:43:17
Postat av: ma

Inte undra på att jag saknar 1600kr(MINST)varje månad!! `)

2013-05-02 @ 15:00:28
Postat av: SofLom

Vink vink Agneta! :))

2013-05-02 @ 17:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0