Bortskämd på en måndag

härliga måndag! Idag for jag till Rickes mormor och morfar i Jämserum! Fick god mat och sen barnpassning! När jag fyllde 30 fick jag ett presentkort på massage av Rickes moster och man! Så det blev en tuR till mateo massage i Figeholm! Underbar massage, MEN om man får klaga på nåt så fick jag vänta 15 minuter över tiden på min tur, OCH mitt i massagen gick hon ut och tog emot kunder ocpratade lite med dem i sisådär 5 minuter! Det kändes som lång tid när man låg där i trosorna och frös! Så nu är klagan över och ryggvärken oxå, tills vidare! :/ 
 
när jag kom tillbaka till Jämserum så hittade jag min lilla prins tryggt och fint nedbäddad, men inte i sin egen barnvagn! Hihi! Siri hade lagt honom i en annan typ av vagn! Där låg han som en kung! I den har även alla Siris barnbarn och övriga barnbarnsbarn legat! Coolt! :) 

Kommentarer
Postat av: ma

Ziri o Stig!!! Ni är väl bara så snälla. Jag såg hur ni satt och mindes tillbaka!

2013-05-08 @ 20:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0