Biblioteket lånar ut gåstavar

Var på Oskarshamns bibliotek idag, för första gången på säkert 10 år! Hade såklart ändrats en del vad gäller tekniken, men i övrigt såg det ut ungefär som när jag lämnade det sist! 
Jag skaffade mig ett lånekonto och det bästa var att jag slapp ett till kort i plånboken! För på biblioteket är de så kloka så man kan använda sitt körkort! Nice! 
När jag skulle gå ut såg jag ett tiotal gåstavar med en skylt, "låna i två veckor", stod det på skylten! Hah oxå Nice! Fast jag gick hem utan gåstavar! 
 
Nu undrar jag vad ska ni bloggläsare läsa för böcker i sommar???
 
Här är Axels absoluta favoritbok!!

Kommentarer
Postat av: SofLom

I sommar ska jag nog läsa mer för axel än för mig själv. :)

2013-05-27 @ 20:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0