Bättre lycka idag?

igår invigdes vår loppis med, hör och häpna, TVÅ besökare! :) eller :( menar jaG! det kom en tredje besökare, men hon ville inte gå in, med risk för att köpa med sig nåt hem! :/ MEN hon ville gärna komma hit med fler loppisgrejer, OCH hjälpa mig att marknadsföra min business lite! Det tackar jag för! Hon ska göra ett collage på nätet med lite bilder etc som vi sen kan sprida! Tänk vad snälla och givmilda en del folk är! Trots att man knappt känner dem! :) 
 
Så hittills har jag blivit av med EN kortlek från min loppis! Den gav jag bort till Axels kusin Karl, eftersom han var min första besökare i loppisen! Hihi! Så man kan säga att jag gått back några kronor, hittills! 
 
Skam den som ger sig! Idag tar vi några nya tag! Syrran sågade till LOPPIS-bokstäver igår och målade dem vita! Tanken är att de ska placeras ovanför dörrarna till loppisen! 
 
bjuder på lite bilder från gårdagen! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ida

Vilka tider har du öppet på loppisen?:)

2013-05-10 @ 09:42:10
URL: http://idacorneteg.blogg.se
Postat av: ma

"Rör inte sågen"

2013-05-10 @ 20:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0