Taxar vs. Änglar

Min älskade sambo och jag har en förkärlek till att samla på föremål av det vi gillar! Rikard samlar på taxar och jag samlar på änglar!
Sedan jag började samla på änglar har jag alltid sett till att ha minst en ängel i varje rum i huset, en så kallad skyddsängel som har koll på mig och oss vart vi än befinner oss i huset! Hihi
Rikard började till slut känna att detta med mina skyddsänglar tog lite överhand, så han införde en regel om att det även måste finnas en tax i varje rum! Vad taxarna har för syfte har jag ännu inte fått reda på, mer än att de är söta såklart! :) Rikard säger att han helt enkelt mår bra av alla dessa taxar (som redan hunnit bli fler än änglarna)

Men de kompletterar nog varandra bra de där taxarna och änglarna! En tax är ju oxå egentligen väldigt lik en ängel med sina långa fladdrande öron (vingar) och sitt goda hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0