Saknar lite kommentarer!

Hallo??? Hoho?
Jag ser på min bloggstatistik att jag har många läsare, och det växer uppenbarligen! Kul!
Men nu undrar jag givetvis varför kommentarkontot i princip alltid är noll?!?!?
Vore ju kul med lite action liksom! Få igång lite samtalsämne, eller bara skriva nåt fint! Är det inte just det en blogg är till för? Eller kanske jag som totalt har missuppfattat hur man får till en intressant blogg ?!? Mina inlägg kanske inte ens är kommenterbara!?!?!?

Nåja, jag skriver ju inte enbart blogg för Er läsares skull, hihi, mest för min egen skull faktiskt!
Jag tror det kan vara bra o tänka till lite varför och vad man har en blogg till OCH vad man får ut av det!
Jag tänker såhär: än så länge är jag nybörjare, jag testar mig fram, men hittills har jag skrivit om det som ploppar upp för stunden, kanske mer som en dagbok, ibland en inspiration för andra beroende på vad det handlar om! Mycket blir det ju förstås om min familj, men svårt att låta bli liksom.... Kul åtminstone för släkten att följa om inte annat!!!

Men nu söker jag lite kommentarer! Är det något som saknas tycker ni? Eller kanske något som ni får för mycket av?!?
Kom med tips, idéer eller bara lite livstecken på att ni faktiskt inte bara är en punkt på statistikdiagrammet!!!

/ovan men nyfiken bloggare ;)


Kommentarer
Postat av: SofLom

Morn morn! Rättar in mig i ledet under kategorin släkten som följer - dags att kommentera! Håller med att en blogg SKA ha kommentarer.

2013-03-15 @ 08:58:29
Postat av: Kusin Catrin

Jag följer dig så klart ( eller kanske mest Axel ). På avstånd men nära liksom. Det trivs jag med! Som Lill-kusin börjar du hamna i skymundan och Axel charmar mig mer 

2013-03-15 @ 21:46:37
Postat av: Emelie

Hah, men jag är fortfarande minsta kusinen!! ;)

2013-03-16 @ 09:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0