Råsaftcentrifug ?

Har länge haft planer på att investera i en råsaftcentrifug! Någon som har erfarenhet om nån bra kvalisort??

Är ju galet inspirerad av smoothies och tänkte bli ännu mera nörd och göra nyttiga juicer! ;)
Vem vet, sen kanske jag öppnar en juice- och smoothiebar!! Hohoho, det kanske skulle bli succé nere i hamnen på årets latitudfest!
Fast helst skulle jag vilja ha ett stort STORT växthus och en STOR sol.... Som upplagt för att odla egna exotiska frukter och grönsaker etc. Apelsiner, annanas, avokado, passionsfrukt, osv osv!
Har inte ens något trädgårdsland (än) så jag kan odla annat Gutt typ potatis, morötter, jordgubbar! Nåja, drömmar drömmar!

Ska iaf börja planera lite nu vad jag ska inhandla för frö som jag kan odla i kruka på vår altan! Det är väl det närmsta mina drömmar som jag kan komma detta år!

Tjoho!


Kommentarer
Postat av: Agneta

Hello, varför säljer du barnkläderna? Ska de inte sparas till tvåan?Jättekramar Agneta

2013-03-04 @ 20:39:12
Postat av: Agneta

Kroppkakor,herregud så gott! Kommer inte kunna sova inatt, kan inte tänka på nåt annat!!

2013-03-04 @ 20:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0