Kryptag, shoppartag och famntag!

Nuuuu har Axel definitivt tagit sina första ordentliga KRYPTAG! Armar och ben är koordinerade och blicken går som oftast mot sladdar eller dylikt! :)

Idag har jag varit i SHOPPARTAGEN, minsann!! Skulle BARA köpa en svart klänning, men shopoholiken i mig trädde fram och tog överhand! Det blev även 3 par byxor, 3 linnen och en vacker ljuslykta! OBS att vi har köpstopp! Det var svettigt att erkänna mina synder för sambon! Nåja, jag har ju faktiskt sålt en massa saker sista tiden så jag kan ju absolut få lite cred för det!!!! Daaah

När jag kom hem från Kalmar och klev in i hallen och ropade efter min lilla gosunge så kom han direkt springande med sin gåstol och gav mamma en STOR kram! Dessa famntag gjorde min dag! K Ä R L E K !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0