Går ostadigt längs videobänken!

Ja nu menar jag ju förstås Axel o ingen annan!!! :)

Idag har det varit öppet hus här! Imorse kom en kär vän hit med frukostfrallor och diverse annat Gutt! Satt och blarrade och spridde planer! F lämnade kvar en chokladkaka till mig, o skrev en lapp som förtydligade att den bara är min och att den bara ska ätas av mig!! :P

På kvällen kom ett gäng huliganer, närmare bestämt Rickes bror med familj! Vi tog såklart fram grillen nu när det snöar o allt! Vi brukar ju pricka in bra väder när vi ska gilla! Men grillat blev det och gott! Nu är Axel trött efter att ha busat och dansat och sjungit med sina rara kusiner kvällen lång!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0