En lista

Vad gjorde du kl 6 imorse?
"Jag kokade vatten under tiden som jag bytte blöja"

Vad gjorde du för 15 minuter sedan?
"Jag googlade på olika ställen man kan köpa såfrön på nätet"

Det sista du sa högt:
"Glöm nu inte att besikta bilen kl 11.10!!!!

Det senaste någon sa till dig:
"Fan oxå det hade jag redan glömt, kan du messa och påminna mig??

Vad var det senaste du åt?
" två omega3-tabletter och ett glas vatten, om det nu räknas

Morgon eller kvällsmänniska?
"Definitivt morgonmänniska, ALLA GÅNGER. Är som tröttast kl 19 på kvällen!

Längtar du mest efter just nu:
Vår och grönska

Sover du tungt?
Inte nu för tiden, vaknar av varje liten rörelse som Axel gör, OCH som Rikard gör, OCH som hunden och katterna gör!

Höger eller vänsterhänt?
Blandat! När jag äter håller jag besticken tvärtemot som man ska!

Hur många kuddar sover du med?
"1/2 om jag har tur! Det finns 4 kuddar i sängen, men Rikard använder 2 1/2 av dem och äldsta katten sover sedan 12 år tillbaka på kudden bredvid mig!

Vad ska du göra härnäst?
Snyta mig, har åkt på en liten förkylning!



En morgonpigg förkyld såfrönsgooglande omega3knaprare som påminner folk om bilbesiktningstid och som på nätterna försöker sova på 1/2 kudde om inte resten av sängsovarna väcker henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0