Bloggfri helg!

Hade skrivit ett låååångt inlägg i fredags med lite bilder till det MEN så hände något, jag kunde inte använda nån funktion i bloggen, allt låste sig! Så det var bara att ta bort appen och skapa en ny, därmed försvann mitt inlägg! Suck! Jag blev så le så jag lade ner bloggandet under helgen!

För att ge en liten återblick så har helgen bestått av kallt väder Burr Burr, Babysim, långsam renovering (fortfarande källartrapp) och och och inköp av små påskägg! Hihi

Det kalla vädret har tyvärr gjort att vi mestadels vistats inomhus! Fast det blev en solig promenad både fredag och lördag! Fixade påskris i fredags och har ställt utanför ytterdörren, och jag tror det där jädra riset har blåst omkull minst 10 ggr under helgen tills jag tänkte, nä nu får det ligga där på backen, orkar inte springa och ställa upp det hela tiden! Så nu ligger det där!!!

Babysimmet gick fina fisken i lördags! Axel är ju som tokig i att bada! :P Axels lilla kompis V var oxå på Babysim så vi passade på att hälsa lite på honom oxå!

Och så till den långsamma renoveringen av källartrappen! Vi hade från början ett mål att bli klara i februari månad, men nu är det i mitten av mars och vi har kommit ungefär halvvägs! Vi har nog inte riktigt vant oss vid det nya tempot som småbarnsföräldrar... Allt tar liksom liiiite längre tid! :/

Igår var det dags för veckohandlingen! Svärmor passade Axel medans jag och R begav oss till maxi! Köpte bl a 5 små påskägg, hihi, till mitt 30-årskalas får det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0