Allt förbjudet är kul

Det tycker Axel, som gärna tar fart mot sladdar och djurens matplats!
Idag lämnade jag mitt lilla kryp ensam i några sekunder och när jag kom tillbaka hade han händerna fulla av katternas torrfoder! Tokstålle, du kan ju inte börja käka kattmat, den är ju jättedyr!

Idag har kylan trängt oss inne här i Tjuståsa! Helt galet vad kallt det har varit idag! Gick fram och tillbaka till postlådan och jag var ordentligt påpälsad men ack det hjälpte inte! Men Axel hann somna i vagnen och han sov kvar ute en bra stund medans jag inne i värmen avancerade mig igenom tvättberget som behövde strykas!!

Försöker ragga folk till mitt ljusparty, och det börjar väl se lite ljusare ut med deltagare! Men är det nån mer som vill komma så bara hojta! Det är hemma hos mig här i Tjuståsa på söndag kl 16!! Fika får ni oxå! :)


Kommentarer
Postat av: Kusin Catrin

Stackars Axel! Får inte mat av sina föräldrar utan måste snatta kattmat 

2013-03-19 @ 20:25:29
Postat av: Emelaj

Heh!

2013-03-19 @ 20:55:44
Postat av: Anonym

HIHI... går man på alla fyra äter/dricker man från skålar på golvet tänker den lille smarta Axel.

2013-03-20 @ 21:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0