30 +

Jag är nu inte bara 30, jag är 30 + och det har firats minsann!!!!

Igår em kväll hade jag mitt försenade 30-årskalas som var i bassängen på sjukhuset! Jag hade bestämt mig för att inte behöva fixa med ALLT själv så det var praktiskt att hyra ett ställe, fixa catering, mamma gjorde tårtor och min vän Fredrik var utklädd till påsktupp, hah, och stod för underhållningen hela kvällen! F var oxå min hjälpreda med allt praktiskt! Stort tack till F!!!!!

Min vän Tess höll i ett vattengympapass för mig och mina gäster! Tack Tess, du är underbar!!!! Tack för EMELIE-låtarna och "det är din da ida" med Sigge furst! ;)

Tänk detta är livet, att ha alla nära och kära samlade under samma tak och skratta och umgås tillsammans! Min fina familj, Rickes familj, min vän Bettan, min vän Agneta och hennes barn och Min lilla Axel! Den enda som saknades var såklart mormor! Hon stod med på min inbjudningslista..... Hon hade gillat att vara social med oss andra, det vet jag! Nu fick hon istället sig ett gott skratt tillsammans med morfar från himmelen, när de tittade ner på vår fina underhållning!!

Tack oxå för alla fina presenter! Men den bästa presenten för mig är att alla kom och att ni var där för min skull!!

Kram på Er !!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar! Och vilken fin klänning du hade!

2013-03-31 @ 22:17:05
Postat av: Kusin Catrin

Hmmm...förra inlägget blev anonymt trots att jag skrivit under med "Kusin Catrin". Virusprogram som stoppar mig ;-)

2013-03-31 @ 22:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0