Nyttodag o massa svärmor-skryt!!!

Har fått massor gjort idag! Svärmor kom hit på förmiddagen, med färska frallor! Mums! Blev lyxfrukost och sen busade hon några timmar med Axel medans jag fick massor administrativt gjort! Ringa runt, se över och fräscha upp försäkringar (kommer spara tusenlappar på det), fixa med pärmar, ringa en massa måste-samtal! Känns så befriande när man gjort en massa sånt där tråkigt! O det var befriande att få pyssla med det ostört, utan en liten kille som pockar på all uppmärksamhet! 
Svärmor vill gärna vara sysselsatt x 2 så hon hjälpte mig även att plantera, vika tvätt och fixa lite smågrejer i vår trädgård! 
TACK Svärmor för ALL hjälp idag!!! :) 
Busigaste busarna av alla busar
 
Axels farmor hann även plocka denna fantastiska bukett!
 
Tog mig en skön motionstur på cykeln ikväll, och när jag kom hem igen så möttes jag av tre coola killar:
 
Axel premiäråker/kör traktor
 
Helt klart coolaste killarna i Tjuståsa!!!!
 
Allt ska utforskas! "Så stor i mammas värld men så liten i hjulet" hihi
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0