Midsommar

Å eftersom Telia inte har åtgärdat vårt bredbandstelefoni än (!) såhär två veckor senare så får jag göra ett snabbinlägg såhär medans jag är i Fårbo och firar 40-årig bröllopsdag! Rubinbröllop! K Ä R L E K !!! 
Bjuder på bilder från gårdagens lyckade midsommarfirande i Tjuståsa (byalag) och en bild på dagens kärlekspar:
 Kärlekspar firar rubinbröllop
 
på midsommarafton för 40 år sedan (22/6-73) gifte de sig
 
 Stolt bärare av folkdräkt
 
 
 
Återkommande succé är chokladhjulet!
 
Kvarlevor av Majas krans :) 
 
 
Äh, nåt blev stört i bloggandet, får bli fler midsommarbilder vid ett annat tillfälle! Men jag kan sammanfatta helgen med mycket kärlek och glädje och att jag kände mig fin som en prinsessa i folkdräkten jag lånat av svärmor! :)

Kommentarer
Postat av: Agneta

Grattis fina ni, och hälsa grattis till din mor och far!

2013-06-22 @ 20:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0