Vilka klipp!! ;)

Är just nu, tillfälligt i tjänst! Jobbar två veckor såhär mitt i sommaren, och Ricke är föräldraledig! 
Idag när jag kom hemrullandes på cykeln så var mamma och pappa här! Det pågår staketbyte i trädgården! Får bli lite bilder på det imorrn kanske! 
Ikväll tänkte jag bjuda Er på två fina klipp!  Hah!!! Inte varje dag man har halvnakna karlar i trädgården! ;) som klipper varann! Men det händer, sisådär nån gång varannan månad! Hihi
 
Två klipp! å den ena är bara min!!! Hihi! 
 
TACK mamma för blommorna, jag älskar luktärt! Och tack för barnpassning! ;) 
Skönt o veta att Axel är i goda händer när jag jobbar!!! 

Kommentarer
Postat av: ma

BARNPASSNING???? Trygghet,omsorg,lek/utveckling.
Axel leker/upptäcker själv med en närvarande mormor som älskar sin lilla Axel.
Närvarande var tydligen inte mormor när Axel tog upp en gurka och stack iväg med(i de morgoninköpta varorna från torghandeln.. med luktärter bla) Han njöt när jag upptäckte den lille rackar`n.... med en gurka i munnen som räckte till knäna!!:)) HÄRLIGT AXEL...

2013-07-24 @ 20:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0