Spontan kusinträff

Idag var mamma jag o Axel på stan för en liten choppingrunda (dagens sponsor: mamma) ! Det blev ett par sandaler och en kofta till Axel! 
 
Blev oxå lite inköp till Ricke, som går på semester idag! Lite överraskningar när han kom hem! Hihi 
 
Sprang på min kusin Marie på stan! Härliga människa, och Axel var inte sen att flörta in sig hos henne! Pass på tänkte jag och vips hade jag ordnat mig en fem-minuters-nanny medans jag sprang in på Nilssons för att köpa gotteligott! 
TACK FINA MARIE!!!
 
Kvällen avslutades med lite familjemys, mamma och pappa kom hit och det blev kinamat i våra magar! TACK mamma och pappa för allt idag och för att ni finns!!! Ni ger oss såååå mycket av er närvaro och omtanke på alla sätt!!!

Kommentarer
Postat av: Kusin Catrin

Kinamat? Där ser man ;-)

2013-07-04 @ 20:30:33
Postat av: SofLom

Kusiner är nice :)

2013-07-04 @ 20:51:34
Postat av: Marie

Det var så roligt, kul att träffa er. Kram hälsa lilleman:))

2013-07-05 @ 13:10:46
Postat av: ma

Fin bild.......på två lika glada!!

2013-07-05 @ 18:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0