Loppisfint

Idag har loppisen fått sig en omgång omtanke! Städat och fint blev det! Har även haft flera loppisgäster under dagen, och sålt för hela 250:-! Hej o hå, nu kanske det tar fart igen??!!
 
Rickes moster Anna har varit hos oss idag och busat med Axel medans vi fick lite annat gjort! TACK Anna för ALLT idag! Du är så fin med Axel och med oss!!! ;) 
 
Ikväll när jag gick min vattningsrunda i trädgården så kunde jag inte låta bli att rycka upp två små söta morötter som Ricke o jag premiärsmaskat nu! Underbart! Väcker mycket barndomsminnen hos oss! Mina härstammar från mormor och morfars kolonilott! Där jag sprang barfota mellan odlingarna och ryckte upp en o annan morot, och sprang o sköljde under vattenpumpen! Åh vad jag saknar mormor och morfar!!! Ni har gett mig så många fina minnen! 
 
 
Avslutar detta inlägg med en underbar bild på Ricke - grillkungen, semesterfiraren! Hah
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0