Grillat på Torpet

Oj Oj Oj vilken kväll! Strålande solsken! Ricke, Axel, jag, mamma, pappa o syrran tog cyklarna bort till restaurang torpet vid golfbanan! 
Grillbuffe, trubadur, ett glas rosé och bäst av allt var när en av gästerna spontant började spela trumpet mitt i allt! Axel, charmören, lyckades charma trumpetmannen, som spelade speciellt till Axel hans favoritlåt "här kommer Pippi Långstrump"! 
Nu är vi trötta och nöjda och mätta och belåtna och färgade av solen och värmen! 
TACK alla inblandade ikväll! UNDERBART! 
Cykelglidarna
 
Mormors hoj rullar fint, men sadeln ger träsmak, ajajaj
 
 
 
"Här kommer Pippi Långstrump....lalalala"
 
 
 
GAP(A) ;) 
 
Hihi, golfbana i krukan! ;) 
 
Världens vackraste och snällaste syster! ;) 
 

Kommentarer
Postat av: SofLom

Axel är coolast som gör ett dyk i rabatten bakom min fotopose!

2013-07-13 @ 22:27:49
Postat av: ma

Undrar vad det var i glaset hos den gästen som håller på att kravla sig upp ur blomrabatten;)

2013-07-13 @ 22:36:51
Postat av: Agneta

Fin klänning Sofie, en sån som är fin på andra.Jag skulle inte se klok ut i den!

2013-07-15 @ 10:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0