Galen i taxar, galen i sushi

Då har det gått en hel vecka på jobbet! Så fort tiden går! Nu helg! Blev en sväng in till stan i eftermiddag med mina prinsar! Ett varv på hamnfestivalen!
I en affär hittade Ricke precis det han är galen i:
 
Allt med taxar på.......
Ricke är tjejen i vårt förhållande när det gäller shopping! Jag går igenom butikerna på några minuter men får dra ut Ricke som alltid fastnar nånstans, om det så är småskruv eller barnväskor..... Han fick dock bråttom förbi damunderkläderna på lindex...... 
 
Jag får stå för den sushigalna i den här familjen! Mmmmums! 
 
Trevlig helg gott folk!

Kommentarer
Postat av: SofLom

Haha!! Så fin Maja-väska! Köpte ni (Richard) den? I så fall kanske jag glömmer min vana att säga "han" till alla hundar, även om de heter Maja...

2013-07-26 @ 20:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0