Det här med motion...

Lovade mig själv att cykla till jobbet varje dag nu i sommar! Jobbar ju endast 12 dagar totalt! så hittills har jag cyklat 3,5 av 9 dagar! :( 
Dålig motionskaraktär? JA!!!
Varje morgon hittar jag alltid nån ursäkt till att jag borde ta bilen istället för cykeln! Äh idag regnar det, äh fy vad det blåser ute idag, äh så hett det är ute, äh har en patient redan kl 7.30, äh jag har sovit så dåligt inatt för lillprinsen varit mycket vaken, äh äh äh ÄÄÄÄH!!!!!
Är liiiite besviken på mig själv! Så SKÄRPNING EMELIE! Nu har du 3 dagar på dig att ta kommandot över den usla motionskaraktären! 
OM jag inte hittar träningsglädjen snart så får jag nog anlita en personlig tränare!! :/ 
 
Men imorse cyklade jag, trots regn och rusk! 
Fast Ricke tyckte synd om mig när det regnade så, och ville prompt hämta mig och cykeln efter jobbet! Såååå det är alltså lite Rickes fel oxå att jag bangar en o annan cykeltur...... ;) känns liiiite bättre o få skylla ifrån sig lite ibland mohahahaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Kusin Catrin

3,5 är mer än 0!

2013-07-30 @ 20:46:02
Postat av: ma

GNÄLL INTE NU!! Fårbo/Figeholm. Ostlig vind till jobbet... västlig vind och uppförsbacke hem!!! ;)

2013-07-30 @ 20:57:31
Postat av: ma

Sofie kämpar ju i bilen till OKG....vattenpölar som en insjö på E22:an!

2013-07-30 @ 21:03:20
Postat av: SofLom

Min bil orkar ju knappt den sträckan så jag är impad att du ens har den i tanken som träning till jobbet på morgonen!!

2013-07-30 @ 21:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0