Det här med egentid.....

......ibland, men bara ibland så smyger jag in på dass, och stänger såklart dörren! Tar mobilen med mig och surfar loss ordentligt! Vi kvinnor kan ju göra flera saker samtidigt! 
Underbart med lite egentid på det sättet.......ända tills andra tycker att jag varit ovanligt länge på dass! Idag fick mina översociala prinsar nog, de saknade mig helt enkelt för mycket efter 10 minuters frånvaro och bröt min egentid, och kom på mig, surfandes i toastolen! Mohahahaha!!!!
 
Välkomna in på dass, jag e färdig nu!!
 

Kommentarer
Postat av: ma

Axel vill ju bara bjuda på fikafest i sin omåttligt populära saftservis från sina goa kusiner+++goa Maja :))

2013-07-18 @ 21:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0