Vatten e gott!

Kan ni så kan jag säger Axel, som gärna provar att dricka vatten ur ett riktigt glas hellre än ur flaskan!

Ikväll for jag in till la stada för att utföra diverse nödvändiga ärenden:
1: klippa luggen
2: beställa ny ersättning till Axel på Apoteket
3: köpa mjölk (blev visst två vackra kökshanddukar oxå)
4: skicka iväg sålda traderagrejer!
5: köpa en bättre bärsele till mig och min lilla klängapa! :)

Har på känn att jag och Axel kommer att bli väl omhändertagna i Jämserum imorrn! En fågel viskade i mitt öra att det blir kroppkakor på menyn, och att det bakats muffins och semlor där idag! Mmmmums! Perfekt diet för en bantande mamma, som vill bli av med mammamagen! Men jag har ju sagt till mig själv att det är heeeelt ok att äta onyttigt om man blir bjuden hemma hos andra! Men här hemma är det numera förbjudet att glufsa i sig en massa onyttigt helt ohämmat! Beach 2013 here I come!!!


Kommentarer
Postat av: anna edebro

Beach 2013? Du satsar inte på bebis 2.0 ist :-)

2013-02-21 @ 18:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0