Nu får det räcka med snö och rastlöshet!!

Idag vaknade jag 06:44! Upp med ett ryck! Ruskade liv i Rikard! "Älskling, vi har försovit oss"!!!! Du ska vara på jobbet om en kvart! Ååå så startade vår dag! Axel som för en gångs skull tog sig lite sovmorgon vaknade av sina yra föräldrar som försökte få rätsida på alla våra invanda morgonrutiner, som annars brukar pågå i cirka 1 timme men som nu var tvunget o bli färdigt på 2 minuter!

Hej o hå! Såhär 3 timmar senare ligger vi nu, jag och Axel och pustar ut lite framför Nyhetsmorgon! Åter igen rastlös! Och helst vill jag slippa att åka ut på vägarna i detta snöoväder!
Men det är ju kul för alla barn som har sportlov, att det är snö!

Men idag ska vi nog iaf försöka pulsa oss ut i snön! Får bli bärselen, för vagnen blir nog svårt idag! Nu längtar jag till våren, så jag och Axel kan inviga min nya cykel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0