Mysdag hemma idag!

Började dagen med värsta rastlösheten! Frågade Axel vad han ville göra idag, men fick inga bra svar! Ute föll snön diagonalt, inne eldade jag på så mycket jag bara orkade i kamin! Det blev helt enkelt en mysdag hemma!

Har oxå tjänat 3700:- idag enbart genom att sälja sånt som vi inte längre har nytta av! Satt fint i mammakassan!
Planerar att ha ett 30-årskalas sen.... Cirka 2 månader efter att jag fyllt! Men vad gör väl det, bättre sent än aldrig jueeee! :) då kommer pengarna väl till pass! Det bästa av allt är att Tess och Stefan kommer till Oskarshamn då, och att folket jag känner i London oxå kommer!! Wiiihi!! O så alla andra Goa skurkar som jag vill ha med kommer oxå! *längtar*

Idag har Axel haft en sån där typiskt bra dag! Allt har flutit på, måltider, sovtider, och därimellan världens goaste och gladaste kille!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0