Laddat batterierna!

Babyrytmik är något som både jag och Axel gillar! Imorse dammade vi av stämbanden och tog ton i Döderhults Församlingshem! Det märks att alla barnen trivs med sången, rytmen, trumman och umgänget!

Resten av dagen spenderades i Jämserum! God mat, skinande sol, nybakade bullar, och trevligt sällskap!

Medans gammelfarmor och Axel tog en promenad så passade jag på att nöta med sparken lite på den lilla snö som är kvar! Idag har jag verkligen laddat på mina batterier! Det var välbehövligt!
Här är lite vackra bilder från färden!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

VEM HAR INTE UPPTÄCKT DE VACKRA OMGIVNINGARNA VID/I JÄMSERUMSSKOGARNA?!

2013-03-01 @ 20:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0