Äntligen sol!

Idag har solen visat sina bästa sidor flera gånger! Härligt med lite hetta på mina blekgrå kinder!

Axel och jag begav oss tidigt på fm till Jämserum! Där blev vi varmt mottagna med semlor och chokladmuffins, som Axels kusin Ebba bakat! Mums!

Till lunch blev det kroppkakor! De var himmelskt goda!

Eftersom jag är i stort behov av motion så blev det en tur med sparken i jämserumsskogarna! Det var måååånga år sen jag åkte spark! O jag kan säga att det känns redan i mina klena muskler T R Ä N I N G S V Ä R K, av att åka spark, K A T A S T R O F ! ! !
Ebba for fram som en lätt liten fjäder, och jag pulsade och suckade och kämpade som en, som en, som en... Hrm, jo nu vet jag, som en nybliven småfet mamma med noll kondition i hälsoförrådet!

Axel sov hela 3 1/2 timme i Jämserum! Han trivs med lugnet och den friska skogsluften!

Ikväll fortsätter vi att smaska kroppkakor som jag fick med mig hem! Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0