Alla Hjärtans Dag

Axel springer just nu runt i sin gåstol och blir alldeles i överlycklig när pappa Rikard leker apport med hunden! Det verkar vara nya höjdpunkten i Axels tillvaro just nu! Axel skrattar så han kiknar! Underbar underhållning såhär på Alla Hjärtans Dag!

Åh jag var i stan förut för o köpa lite kinamat! Medan jag väntade på att maten skulle bli klar så tog jag mig en snabbsväng in på Rågårds och hittade en superfin tröja MEN jag och Rikard har infört köpstopp på prylar denna månad! :( så jag svor på mig själv att jag ens hade gått in i affären!!!
Undrar om de kommer ha kvar tröjan i mars............. :))

För övrigt har vi fått lite fina posthälsningar idag från nära och kära! OCH mitt i posthögen hittade jag ett STORT brunt kuvert till mig från landstinget... Hmm.... Blev lite fundersam vad tusan det kunde vara! Blev såååååhäääär glad när jag öppnade och insåg att mina kära kollegor skickat en inbjudan för att fira att jag fyllt hela 30! :))
Wiiiiihoooooo!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0