1....2.....3.....dyyyk!

Igår var vi åter på Babysim! Axels moster Sofie var med! både jag och Axels pappa aldrig får till några bra dyk med Axel! Förra gången skulle pappa Rikard prova och då blev det ett djupdyk i 5 minuter (kändes det som) och kallsup för Axel så vattennivån i hela bassängen sjönk med 1 meter (kändes det som)! Babysimfröken sa: hoppsan, jag tror han är för liten för att vara så djupt under vattenytan så länge :/ pappa Rikard skämdes!!!
Hah tänkte jag igår, nu ska mamma Emelie ta lärdom av pappa Rikards feldyk! MEN mamma var lite väääl försiktig så det blev ett dyk på ytan... Så Axels vidöppna mun fylldes med vatten och så kom kallsupen igen! Babysimfröken gav även mig en läxa! :/ Medans jag skämdes lite så tog moster Sofie över och gjorde två perfekta dyk med vår lilla prins! Jaja, det är väl nybörjartur det brukar kallas va? Va va VA!!!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Så go!:)

2013-02-26 @ 18:21:55
URL: http://idacorneteg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0