Tråkig lista med fint avslut

Tråkigt nr 1:  Axel har inatt blivit förkyld 
 
Tråkigt nr 2: Åskovädret i förrgår slog ut vårt bredbandstelefoni, därmed tillbaka till livet utan telefon och internet! 
 
Tråkigt nr 3: kladdkakan från igår är slut!
 
MEN ikväll är det premiär för bockjakt och då ska Ricke o jag ha en fin kväll i ett jakttorn, medans Axel blir ompysslad av sin mormor! 
Får plats med lite skryt oxå, i tisdags var Ricke och jag på skjutbanan, för att skjuta in vapnen! Jag fick provskjuta, och hör och häpna, jag sköt bättre än Ricke! O han är grym på att skjuta! Mohahahaha

Kommentarer
Postat av: ma

Kladdkaka! :):) ngt att bita i för en personlig tränare i höst. ;)

2013-08-16 @ 21:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0