Smultronställen

Har idag besökt såväl Mörtfors pensionat och Tofvehult! Båda två riktiga smultronställen!!! Mörtfors har jag besökt tidigare, men inte Tofvehult! 
 
Mörtfors pensionat kl 9.30, underbar frukostbuffé! Detta blev min mage fylld av :)
 
kände inte att jag blev riktigt mätt, så åt även denna ;) 
 
Rickes moster Anna blev förtjust i detta STORA skåp, och det verkar vara ömsesidigt såsom skåpet omfamnar henne ;)
 
Skrev i gästboken! :) 
 
Kärlekspar utforskar Mörtfors gamla dansbana! 
 
Glad kille trivs på utflykten!
 
Mörtfors är en idyll..........
 
 Mörtfors badplats kan varmt rekommenderas! Faktiskt en av de fräschaste badplatserna jag sett, bra för barn! Vackert! 
 
 Fornlämningar på stranden :)
 
 Plundrad fornlämning :) 
 
 Mörtforsbesöket avslutades med några roliga åk, för såväl barn som vuxna! Hah 
 
 Oj, mitt ute i ingenstans ligger detta ställe! Fullt med besökare och nu även vi! Jag är helt såld på detta smultronställe! 
 
 Ett ställe helt i min smak!!!!
 
 Såååå mycket fina grejer man kan köpa! Får bli nästa gång!  
 
 Mycket bus o skratt idag
 
 Fanns hästar, höns, kaniner och getter att hälsa på här oxå, till Axels förtjusning! :) 
 
 Vackra klippor! 
 
 
TACK Anna för en helt underbar dag! Så mycket fint vi sett, och så mycket skratt :) Det bästa var när min förkylning svek mitt doftsinne, jag trodde jag kände doften av våfflor men mina medresenärer rättade mig med att doften som fanns var strömming och prinskorv! JEAJJAMENSAN! 
 
Snart kommer min jägare hem från kvällens jakt! Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Kusin Catrin

Ler när jag följer er dag. Fina bilder och så mycket glädje!

2013-08-24 @ 21:30:47
Postat av: ma

3 barn... alla unika :):)ETT! barnbarn... som tar intryck :):)

2013-08-24 @ 22:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0