Res-feber

Nej det är nog ingen som har resfeber, men vissa är just nu ute och reser och jag känner nästan att jag fortfarande har lite feber! :( iaf är huvet fullt av snor och bihålorna är inga roliga hålor just nu! 

Men varje gång jag passerar min frys i köket så blir jag påmind (har syrran sett till) om folket som är på resande fot, närmare bestämt syrran brorsan och hans sambo! USA och Canada är deras livsnjutning just nu! Har förstått hittills att syrran kramar blivande bag-in-box (vinrankor), att brorsan kryper på glasgolv på höga höjder med utsikt genom golvet (CN Tower), de njuter av Martinis på 48e våningen i en snurrande bar !, de duschar i niagarafallen, cyklar solar och badar i Toronto och idag åker de tillbaka till USA och Savannah, som är nästa stopp!

 
 
 
 
Syrran har sett till att jag kan följa dem på resan, vilka stopp de har och när! Smart! :) 
 
 
 
Just idag ska de som sagt på resande fot igen, och det ska även vi! De ska till Savannah och jag och min lilla familj ska med Rickes moster Anna till Mörtfors för lite frukost och sen vidare till Tofvehult! :) Alldeles lagom tripp när man är sjuker!!! :) hej hopp snart kommer Anna, så nu ska vi packa lite! 
Packlista:
1.näsdukar
2.nässpray till Emelie
3. Nässpray till Axel
4. Mera näsdukar 
......................

Kommentarer
Postat av: SofLom

Good morning! Nu ska vi gå upp alldeles för tidigt ( kl 4 ) för att hinna med tidigt flyg. Inte alls tidigt i Sverige just nu ;) Krya på er!

2013-08-24 @ 10:02:23
Postat av: SofLom

Nice! :)) nu är klockan 4 på morgonen (men 10 i sweden). Dags att flyga vidare. Krya på er!

2013-08-24 @ 10:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0