Kusinbus från morgon till kväll

idag kom ett stort gäng frukostsugna människor hit till oss i Tjuståsa!! ;) Axels kusiner, min familj och min kära vän Bettan! Bjöd på nybakat bröd och kokosbollar! ;) 
 
Frukostbuffé à la Tjuståsa! ;) 
 
 Rågisar, TACK Annette för receptet!!! ;) 
 
 Hej hopp vilket glatt gäng! 
 
Vi laddar med en stadig frukost inför alla dagens aktiviteter! 
 
 Blev en tur till pelargondagen på badholmen! Den här bruden köpte med sig en o annan pelargon, OCH lyckades charma ostran nyheterna så på måndag får ni se henne glänsa i tidningen! HAh, men jag kom ut med nyheten först!!!! ;) 
 
Bild från mammas o pappas altan! Undrar just vem jag och mina syskon ärvt kärleken till pelargoner av! ;) 
 
Blev en tur till Fårbosjön, där vi bestämt träff med våra Londonvänner! Blev mycket bad och bus!  ;) 
 
Axels kusiner hoppar från alla höjder! Ricke ska hitta modet att hoppa i oxå ;) 
 
Axels premiärbad i Fårbosjön! 
 
Åh den här bilden blev så himla fin! Love you!
 
Vi vilar som allra bäst i mammas o pappas friggebod! 
 
 Grillat till middag
 
 Kubbturnering, tjejerna mot killarna, bäst av tre! Tjejerna vann såklart! 
 
 
 
Kvällsfika, ladda inför nästa tävling....
 
Krocket! Pappa Lasse vann! 
 
Ser ni två killar högt upp till höger i trädet?
 
Klätterapor var det visst! 
 
 
 Skynda ta kort fort innan jag tappar greppet
 
Agneta du är och har alltid varit min stora förebild! ;) 
 
det här får bli sista bilden idag, denna brunn finns i mina föräldrars trädgård! Pappa Lars och min prins Ricke har byggt den! Sååååå himla grann! Ni är bästa teamet killar! ;) 
 
Ja jisses vilken dag! Vi är många som somnar med ett leende på läpparna ikväll! TACK alla för en underbar dag! 

Kommentarer
Postat av: Kusin Catrin

Härliga bilder från vad som verkar vara en mycket härlig dag! Förutom bilden med dig och Axel som vilar så är bilden "Grillat till middag" min favorit, där jag ser att faster och Lasse hamnat vid "undantagsbordet" :-) :-)

2013-08-10 @ 22:47:35
Postat av: Bettan

Jag vet inte om jag tackade tillräckligt för den härliga frukostbuffen som du hade dukat upp i morse, så jag säger det igen!! Tusen Tack för den goda frukosten kära Du och tack för att jag fick komma och delta i den goda gemenskapen!! Kram Kram.

2013-08-10 @ 22:59:22
Postat av: Karolina

Det ser ut som ni haft en riktigt rolig dag. Vad mycket fina pelagoner din mamma har. Älskar pelargonee. Kram

2013-08-11 @ 07:33:08
Postat av: ma

Catrin, du har sett rätt! Vem i er fam ligger i dubbelsängen när ni bor på hotell? ;)

2013-08-11 @ 14:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0