Jaktlycka, lampkurs och sandkärringar

Igår var det bockjaktspremiär för min älskade jägare! Vi hann sitta ner 15 min i jakttornet innan jaktlyckan infann sig! 
 
Axel går på lampkurs hos sin mormor, som försöker med alla lysande idéer lära honom vad en lampa är och hur det uttalas! ;) 
 
imorse blev vi sugna på rostat bröd, men nån brödrost fanns inte på vårt hotell så fick låna grannens! Tack Annika! ;) du räddade min morgon!
 
Dagens avslut på bloggen får bli dagens citat av 
Axels morfar som imorse löd; "varför heter det jordgubbar, det kan ju lika gärna heta sandkärringar" :))
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Vassego :)

2013-08-18 @ 14:36:23
Postat av: SofLom

Min USA-frukost brukar bestå av toast och en banan/sandkärring-smoothie :)

2013-08-18 @ 14:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0