Jag är i himmelen !

Idag har det varit en händelserik dag! Och en av de lyckligare dagarna i mitt liv! Jag är i himmelen! Oh Lord! 
Jag ska låta Er fundera en liten stund till på varför i hela friden jag är himmelen...... ;) 
 
Idag har det varit min sista dag på jobbet för den här gången! Nu ska jag vara föräldraledig i ytterligare ett halvår till! :) kommer sakna mina fina kollegor dock.....
 
Den lilla skara kollegor som fanns på jobbet fick lite Gutt till fikat (tack mamma)
 
och så fick mina kollegor vara med om en liten lottdragning, och den som fick vinstlotten läste på den: GRATTIS du har fått SVAMP ! Hihi fyndigt tyckte jag och överräckte en påse kantareller! Mohahahaaaaaa 
 
När jag stämplat ut och tagit mig hem (med bilen) ! :( så möttes jag av mina Londonidoler Agneta och Aina Och mannen som idag gjorde att jag hamnade i himmelen............
 
Fina flickor i fina klänningar!!! Aina fick idag smaka smultron för första gången i sitt liv! 
 
 Axel fick paket
 
Axel måste ju kunna prata engelska med sina londonidoler Hihi! Bäst o börja öva tidigt! ;) 
 
NU gott folk ska ni få lite bildbevis från min himmel! Agnetas pappa har fixat åt mig...........
 
ABBORRAR!!!!!!! OH MY GOD i himmelen vad du har lyckats att skapa denna fantastiska fisk som smakar så gott!!!!!
 
Har stött skorpor bakade av Rickes mormor, de blev till ett fantastiskt skorpmjöl för mina små firrar att rulla sig i innan de hoppade i den smörfyllda pannan! 
 
 
Alltså LYCKA att få vara mammaledig lite till med min älskade prins! 
LYCKA att glädja fina kollegor! 
LYCKA att komma hem o mötas av mina LondonIdoler! 
LYCKA att få bjuda lilla Aina på hennes första smakupplevelse av smultron, ännu ett av Guds mästerverk! 
LYCKA för Axel att få möjlighet att öva på engelska ;) 
LYCKA att efter flera åååår återigen få äta abborrar!      
LYCKA att ha två föräldrar som är de bästa föräldrar GUD skapat, kram på Er mamma och pappa! 
 
Visste ni att man kan bli högreligiös av att äta åtta abborrar?!?! Helt klart värt att prova! 
 
TACK Gode Gud för ALLT du skapat som gjort mig så lycklig idag! ;) 
 
AMEN ;) 

Kommentarer
Postat av: ma

Rikard har gjort den fina rosetten på morteln.... sååå fin :) Han har tänkt slå ERNST.

2013-08-02 @ 22:46:25
Postat av: ma

HÄRLIGT AGNETA! att du kommer till oss över staketet på baksidan... så där som du alltid gjorde som barn/ungdom. Nu även med din härligt glada Aina och en kompis. Bröderna har ju inte tid.....spelar fotboll:)Nu väntar vi på Adnan.

2013-08-02 @ 23:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0